Sunday, March 25, 2012

Singapura 3- Penginapan


Ini cuma sikit pasal penginapan. Korang boleh pergi ke hostel backpackers yang ada bersepah di Singapura ni. Harga dia pun agak murah (25 dolar sehari). Kalau masa aku aritu, aku pergi ke Beary Good hostel utk backpackers. Aku kasik 4.3 bintang daripada 5. Memang ok tempatnya. Tapi, dia campur lelaki dan perempuan. Utk yang berkenan,boleh la cuba check di laman facebok yang ini.

Hmm.. ini sikit-sikit aku masukkan gambar di Beary Good hostel ni. Dan memandangkan dia betul-betul di Chinatown, mudahlah kome nak membeli souvenir utk kaum kerabat di Malesia. Kalau nak solat, pergi ke masjid yang tak jauh dari situ, sebb kat hostel ni mmg takdak surau. Masjid apa aku lupe namanya. Tapi dia dekat je, jalan dalam 4 minit sampai lah.

Harap-harap pos aku dapat membantu korang yang nak backpack di Singapura. TUJUAN POS NI ADALAH UTK FIRST TIMER YANG NAK BACKPACK KE SINGAPURA. jadi, yg memang dah selalu pergi tu tak payah la annoyed dengan post saya ni ye. Selamat bercuti :)











Anda juga mungkin berminat nak baca, Singapura 1-Melepasi Imigresen & Singapura 2-Public Tranport

2 comments:

  1. Wahh, seronoknya. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang seronok, :). Nnti kalau boleh nak pergi lagi, kali ni sendiri.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...